Thursday, 21 April 2011

salahkan aku??

perlu ker menanti sesuatu yg xpasti? adakah ia akan datang seperti dulu? snyum sperti dulu? masih setia seperti dahulu? mungkin tidak.... :(
bak kata org dulu2, berkawan biar beribu, berkasih biarlah satu.. btol ker?? ade jugk yg berkawan biar satu, berkaseh bior lbeh...hak3.. tapi ade btolnye jgk, dgn kwan yg 1 itu la saje yg memahami ape isi hati kita, boleh bagi nasihat pada kita... daripada kwan yg beribu tuh, bole jadi jgk kwn tikam dari belakang jgk....
lau berkaseh tuh plak, ikot pada seseorang tu jgk, lau dye mampu lbeh 2 ta kisah la, tapi ad yg mngalakkan, ade yg ta..haha tapi bagi ak, emg kesetiaan e2 penting..! tapi ape yg ak dapat lau kite setia nk mati, sedangkan dye bole main2 ngn pmpuan laen, emg ak akui ak xsetanding ngn org 2..ta brkerja sperti org tuh.. tapi ak akn buat yg trbaek untuk kamu.! tapi hakikatnya.. manusia memang tak pernah cukup, x pernah nak bersyukur apa yang ade di depan mata.. nampak yang jauh e2 lebeh baik dari yang ada di depan.. adakalanya, ak menyesal...mengapa ini semua yg ak dapat, tapi ini lah hakikat & perjalanan hidup ak yg tlah trtulis... ak redha....
tapi ak masih lagi beruntung kerna masih lg ade kawan2 yg mnyokong ak.. walopon ak xkuat, dgn sokongan dari dorg ak masih mampu untuk trsenyum walaupun d hati ni pahit..
ak yakin, dengan sokongan korg, mase dpan ak akan cerah xkira lah dengn siapa pon ak,
yg penting ak berusaha tanpa mengharapkan kasih yg cipot & xikhlas tuh..
dengan peluang yg ak dapat nie, setelah meninggalkan Unisel ak akan teruskan perjalanan hidup ini ke sesuatu tempat yg masih belum pasti, tapi insyaallah akan berjalan dengan lancar kelak...
dengan ini, ak akan buat yg trbaek untuk buktikan kt dye tuh yang aku pon mampu untuk ade duet poket sndri oke!ak bole jgk la, xpayah nk bngge ye!!
bukn itu niat ak, tp jugk ak nk tolong keluarga..ak pon bkn org2 kaye di luar sane pon..
tp insyallah ak mampu!!
X salah kan ak buktikan yg ak bole berjaya dengan kerjaya ini,
lbh baik ikot cakap keluarga dripada ikot ckap kamu kn..
trpulang la nk ckp ape, yg pnting ak akan teruskan jugak k, lau nk suke tu suke, lau X, peg mam la!!
uhuu..soe2

2 comments: